Založ si blog

Nový. .

„Môžete byť, čím chcete, len keď v to s dostatočnou presvedčivosťou veríte a konáte podla toho s vierou, pretože všetko, čo myseľ dokáže vymyslieť a v čo verí, môže aj uskutočniť.“ Napoleon Hill

 

Hope is my road, victory my destiny. (Nádej je mojou cestou, víťazstvo mojím osudom.)

 

Vstávať o ôsmej, byť v robote o deviatej, zvýšiť HDP a vypadnúť o piatej. Doma nabrať inšpiráciu z reklamy v strede filmu, zvoliť svoje menšie zlo do parlamentu a veriť mu. Nerozmýšľať, produkovať, kupovať a žrať, tak by som mal fungovať, tam by ma chceli mať. Hovno! Budem robiť hocičo iba nie to isté, čo ma zmení na robota, ktorého ovláda systém.

 

Snažím sa zúžitkovať čo som dostal, ne premrhať to jak somár. Nehľadám spôsob ako sám pod sebou odpíliť konár. Nemrhám časom, mám ho málo často a preto sa sústredím na to, čo som našiel dávno, čo viem že ide a ide to zo mňa ľahko..

 

.. neriešili fame, či reči ako veľmi by chceli, dreli a verili v zmeny, zmenili veci, velili rozumu, neverili v prepych a neprecenili všetkých, cenili veľkých no verili v seba a dnes robia hoci čo, vidím ich hoci kde, kde sa ocitnem, žijú si svoj sen a život nepredajú o týždeň ..

 

Zmena je zákon života. A tí, ktorí sa pozerajú len do minulosti alebo prítomnosti, určite zmeškajú budúcnosť. John F. Kennedy

 

„Jediný spôsob, ako byť skutočne spokojný, je veriť, že to, čo robíte, je skvelá práca. A jediný spôsob, ako robiť skvelú prácu, je milovať, to čo robíte.“ Steve Jobs

 

Vždy som si stál za svojím názorom. A preto som nezamestnaný.

 

.. ver mi, že tu nie si náhodou, ty nemáš čas hľadať milióny dôvodov, máš nadanie, hľadaj svoje poznanie, nemáš k nemu zadanie, ostáva ti bádanie, vieme aký svet je, ale nie kam nás vedie, čo bude koncom a kto je naším tvorcom, nevysvetlím ja ani učiteľ so vzorcom ..

 

Ľuďom j*be , robia šialené veci a ničia vlastný svet, ľudstvo je skazené, je choré ako besný pes.. žijeme vo svete v ktorom pravda neznamená veľa, žabomyšie spory, násilie a všade zloba.. nosia masky a klamú sami sebe, ľuďom j*be, ne len tu ale na celom svete, ľudia sú chamtiví, zlomyselní a závistliví svoje chyby nevidia nikdy, no radi súdia iných keď ide o peniaze, vtedy zase vidia iba seba a vtedy česť neznamená veľa..

 

Svet je tvoj stačí to pochopiť!

 

Som sám sebou a sám sebou ostanem.. som silný narozdiel od masy ktorá je stádo oviec.. Vystupujem z davu a som osamelý lev ktorý bojuje!

 

„Nikdy som nedopustil, aby škola stála v ceste môjmu vzdelaniu.“

 

„Verte v svoje sny, hoc i len tajne v kútiku duše, lebo sny vám dajú nádej. Nádej vzbudí vieru a vo viere nájdete silu. Silu, ktorá vám pomôže na ceste životom prísť až k cieľu, kde nájdete splnenie svojich snov a teda aj pravé šťastie.“

 

„Hoci vplyv minulosti na život je veľmi silný, človek ho silou svojho ducha môže zmeniť.“

 

„Pamätajme, že kto píše pre hlupákov, nájde vždy široký okruh čitateľov.“

 

„Dôležitý je čin, a nie výsledok, ktorý prináša. Musíte sa pustiť do správnej veci. Možno je nad vaše sily, možno nad vaše schopnosti, možno vaše úsilie nikam nepovedie. Ale to neznamená, že nemáte pokračovať. Možno sa nikdy nedozviete výsledok činu. Ale ak nebudete nič robiť, nedosiahnete ani nijaký výsledok.“

 

Každý by sa chcel mať dobre, v týchto uliciach sa maká, oddychuje sa až v hrobe.. a tuším je už vážne iná doba my sme boli vonku, dnešné deti sedia doma.. športujú no radšej iba na konzolách, internet a hlavne facebook je ich obľúbená droga.. parkoviská a domy v týchto uliciach, radšej ako parky a stromy v týchto uliciach..

 

Napnúť plachty, aj keď je to niekedy ťažké, zdvihnúť kotvy a ísť tam kde bude lepšie, niekedy prídu búrky a ty sa s nervami rútiš do tmy, ale svetlo je na konci takže musíš ísť!

 

”Keď robím dobré veci, cítim sa dobre. Keď zlé, cítim sa zle. To je moja viera.”

 

Toto je ten stav ktorý si videl vo filme, ilúzia naprogramované chovanie, je to energia ktorú nemusíš prijať, je to iba pocit v hlave, falošná emócia, .. silný človek ide hore, slabý človek závidí týmto si všetko kompenzuje.. merítko neni škola ani žiadne lóve, svoje uspokojenie a šťastie má každý iné, ja sa ťa pýtam definuj mi čo je šťastie, je to túžba, je to stav, je to eufória ktorá rastie, ty si ten tvorca svojich vlastných snov, nenechaj si zobrať ilúzie poď so mnou!

 

„Snívam ako by som mal žiť už navždy, ale žijem ako by som žil posledný deň, každý je prvý a posledný svojho druhu, každý jeden je posvätný viem, chcem len zanechať tento svet o niečo lepším ako bol keď som prišiel, som rád keď som niečím prispel a nezhodil ho nižšie, ale zdvihol ho vyššie.“

 

„Bol to iba sen, v mladom veku, že keď budem dospelý, budem veľký, a že budú ma vysielať telky a povediem svet do nového veku, v ktorom je párty na miesto vojny a všetci sú oveľa viac svojmi .. Ľudia ma súdia, všetci presvedčený, že ma poznajú pri tom sami seba nerozoznajú a to si píš, že ani netušia o mojich anjeloch a mojich démonoch a čo skrýva sa v mojich trezoroch.“

 

„Keď má niekto peniaze, môže byť hlúpy, ako chce.“

‎“Umenie žiť je pochopiť, že máš robiť čo máš rád aj keď naserieš tým pár jebov.“

 

„Ani jeden mladý človek nie je tak nešikovný, aby nedospel k úspechu aspoň v jednej veci, ak je vytrvalý.“ Leonardo da Vinci

 

„Asi som je*nutý, naozaj neviem čo sa stalo, nechápem prečo dovolíte aby sa to zruinovalo. Bezduchý ľudia stále zazerajú, strácajú zrak vlastný svet zabíjajú. Ani netušíš, jak ti to bude chýbať, keď tu nebude nič na čo by si sa chcel dívať!“

 

„Ja hľadám pravdu, neviem ako ty, ja hľadám pravdu, lebo viem, že tí čo hľadajú to raz aj nájdu, mám sen, neviem ako ty, ja hľadám pravdu, lebo viem, že tí čo hľadajú to raz aj nájdu.“

 

„Ja to vidím tak že vás môžem jebať všetkých, klamárov tupcov intrigánov kurvy a aj štetky, múdri ľudia baľte sa a páľte do piči, tento štát a ľudia v ňom sa chcú sami zničiť!“

 

„Že vraj som terorista, som nebezpečný pre systém, lebo som pacifista, nie som zakríknutá ovca, ktorá nevie povstať, ja len hájim svoje práva, nie som alibista, spoločnosť potrebuje rebéliu a preto miesto oviec počuť rev leva, ktorý sa prebúdza a inšpiruje teba.“

 

 

Nový človek!

16.11.2011

Niečo na zamyslenie..

Bez komentára

20.08.2011

„Snažím sa vychutnať si život aj keď nie je skvelý. Idem si za svojím cieľom! A neprestávam veriť, že sa mi oplatí veriť že to márne neni a všetko čo bolo zlé na dobré sa zmení.“ „Uznávam ľudí ktorý sa vedeli vypracovať, zarobiť milióny a nemuseli sa vnucovať.“ „Nikdy som nechcel byť ako vy. Nemal som rád zákony. Nemám [...]

Začínam písať niečo viac ako blog..

01.05.2011

Toto je prvý blog v mojom živote. Viem, že nie je posledný a do každej veci ktorej sa pustím tak ju aj dokončím. Na začiatok by som sa vám chcel predstaviť. Moje meno je Tomáš, narodil som sa na Slovensku a mám 18 rokov. Dovolím si tvrdiť, že nie som obyčajný chlapec, to nie je asi každý, ale neprežívam vzorový život tak ako väčšina mladých ľudí. Dalo by sa [...]

vojna na Ukrajine, Charkov

Poľsko chce poslať Ukrajincov domov bojovať. Podľa ministra sú Poliaci pobúrení, keď vidia mladých z Ukrajiny vysedávať v ich kaviarňach

25.04.2024 06:24

Poľsko je pripravené pomôcť Ukrajine pri návrate mužov vo vojenskom veku, uviedol poľský minister obrany Wladyslaw Kosiniak-Kamysz.

SR ÚV MZ Fico Dolinková rokovanie kontrola TK BAX

Kontrolóri o stave zdravotníctva: Štát na jeho riadenie rezignoval, dôsledky pre pacientov sú alarmujúce

25.04.2024 06:05

Nemáme prehľad o financiách, nemodernizujeme a najakútnejším problémom je chýbajúci lekársky a ošetrovateľský personál.

vojna na Ukrajine, Bachmut

ONLINE: Pistorius: Rusi už vyrábajú viac zbraní, než potrebujú proti Ukrajine

25.04.2024 06:00

Veľká časť toho, čo sa vyrobí v ruských vojenských závodoch, nemieri na front na Ukrajine, ale končí v skladoch, tvrdí nemecký minister obrany Boris Pistorius.

Špióni

Kradnuté technológie, sabotáže aj plánované útoky. Európu zaplavujú čínski a ruskí špióni

25.04.2024 06:00

Špiónov, ktorí pracovali pre Čínu, zadržali v Británii aj v Nemecku. Ruských, ktorí pripravovali aj útoky, odhalila nemecká polícia.

Tomáš

Snažím sa vychutnať si život aj keď nie je skvelý. Idem si za svojím cieľom! Neprestávam veriť, že sa mi oplatí veriť že to márne neni a všetko čo bolo zlé na dobré sa zmení.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 4
Celková čítanosť: 6942x
Priemerná čítanosť článkov: 1736x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy