Založ si blog

Bez komentára

„Snažím sa vychutnať si život aj keď nie je skvelý. Idem si za svojím cieľom! A neprestávam veriť, že sa mi oplatí veriť že to márne neni a všetko čo bolo zlé na dobré sa zmení.“

 

„Uznávam ľudí ktorý sa vedeli vypracovať, zarobiť milióny a nemuseli sa vnucovať.“

 

„Nikdy som nechcel byť ako vy. Nemal som rád zákony. Nemám ich rád ani teraz. Obmedzenia, zálohy. Nechcel som nasledovať vzory, byť len ďalšou rybou v mori. Chcel som tvoriť, niečo stvoriť. Štandard zboriť. Nechcel som počúvať rady môjho fotra, mojej mami, učiteľov a ďalších. Na to som nemal predpoklady.“

 

„Zabudni na to, že to nejde, žiadne nedá sa, nemôžem, neviem, to sú len haluze, tvoje zlé stavy, všetky nepríjemné veci daj preč z hlavy, mladý hráč musí mať svoj sen, viem, že raz budem mať čo chcem, stačí si určiť jasný cieľ a keď zamakám tak ho aj dosiahnem.“

 

„nikdy nemôže byť stále zlé, tak to nefunguje, raz si hore, raz si dole, takto to tu raz už je, po kažďom daždi slnko na oblohu zas víde a po každom plači smiech na tvári opäť raz príde, či si sa trápil kvôli robote či kvôli niekomu, nemá zmysel sa trápiť kvôli ničomu a nikomu, každý deň je ďalšia možnosť začať žiť od znova a k tomu neni treba návod, neni žiadna osoba..“

 

„môžu ťa zabiť, zbiť, zavrieť, o všetko obrať, ale to čo más v hlave ti nikto nemôže zobrať!“

 

„time is money and money never sleeps“

 

„všetko zlé čo som prežil beriem ako výhodu, rozbieham si svoju hru a posúvam sa dopredu“

 

„aj keď to občas možno bolí, brácho mysli, celý tvoj život je iba odraz tvojej mysli.
Keď chceš pochopiť kto si, začni pátrať, lebo keď neurobíš nič, budeš chátrať.“

 

„hrdina je pre mňa každý obyčajný človek, čo zachová si zdravý rozum v tejto chorej dobe a nosí úsmev na tváry a stále hlavu hore a vždy verí, že tie lepšie veci sú na obzore..“

 

„je veľa pekných a dobrých vecí v živote, ktoré sú v podstate zadarmo a možno preto ľudia často zabúdajú, že vôbec nie sú samozrejmé a že si ich treba vážiť viac ako hocičo iné, tak tu je moje díky moc.. dík za to jediné dievča ktoré som vedel ľúbiť, za ten úžasný pocit ktorý sa nedá kúpiť, ďakujem že viem ako chutí úspech a šťastie a vďačný som aj za to zlé viem že aj pri tom rastiem..“

 

„sedíš, stojíš alebo ležíš pri čítaní tohto textu, zavri oči a skús si predstaviť silu svojho potenciálu a vecí ktoré môžeš dokázať. Vykroč za cieľom, lebo sám nemôžeš vedieť čo dokážeš, kým to neskúsiš. Kým sa nepokúsiš vykročiť za svojím úspechom aj napriek pádom..“

 

„dôležité je, aby každý človek mohol byť hrdý na prácu, ktorú vykonáva.“

 

„nemám ani maturu, prezident už asi byť nestihnem.. úspešný budem!“

 

„Sú dve možnosti ako urobiť úspešnú kariéru, buď naozaj niečo vykonať alebo tvrdiť, že sme niečo vykonali. Som pre prvú metódu, pretože pri nej nie je až taká veľká konkurencia.“

 

„sám si pánom svojho sveta, čo v ňom nechceš tak to vyhoď a povedz pravdu, že keď si veľa chcel a veľa drel, tak si dostal šancu.. zabudni na to, že to nejde.. mladý hráč musí mať svôj sen, viem, že raz budem mať čo chcem, stačí si určiť jasný cieľ a keď zamakám tak ho aj dosiahnem“

 

„dúfam že to vonku niekto zachytí, že ľudia dokážu viac ako len mať v p*či“

 

„viem, že raz príde deň, keď si poviem, že som to dokázal, to čo som chcel a o čom som každý deň sníval, byť úspešný“

 

„netrvá to chvílu, trvá to roky, musí vyrásť celý strom keď chceš vychutnať plody, tak už sa toľko nesťažuj a přestaň nenávidieť, uč sa od tých čo majú viac a skús im nezávidieť, pamätaj že s kým si taký si a že od toho koho máš pri sebe veľa závisí, nehľadaj chyby iných všímaj si svoje, nájdi vrchol a vydaj sa hore..“

 

„vieš ako to chodí musíš niečo nájsť a vypestovať, musíš do toho niečo vložiť, niečo investovať, nebude to ľahké budú ťa chcieť otestovať, musíš tomu veriť aj keď iný budú protestovať, musíš to celé vedieť ošéfovať a tiež preto musíš aj niečo obetovať, musíš mať viac ako ten najlepší keď chceš byť prvý..“

 

„mám svoje priority, zásady a hodnoty, ne podla toho ako kto druhého hodnotí, nechcem žiť tak ako určuje mi systém, celý život, každý deň iba to isté, stále sa niekam tlačiť, robiť, čo mi niekto povie, stále poslúchať až kým nebude po mne, tak toto neni vo mne, ja žijem slobodne, žijem tak jak, je to pre mňa vhodné..“

 

„myslel si, že ma poznáš, neni tak, tak nejak neni možné ma predvídať, nebudem hlásiť revolúciu v štáte, kde na prevrat máte osrané gate, kde pretvárka mamon a nevera klape, kde ťažko sa žije, kde ľahko sa skape..“

 

„pre ľudí pevného predsavzatia a vytrvalosti niet nemožnosti“

 

„idem od základu sám, nikto ma neťahal, nepotrebujem nič viac, pokiaľ som si niečo predsavzal, neviem čo bude ďalej, neviem čo bude zajtra, aj tak som spokojný, že v ruke nieje biela vlajka, idem si za tým čomu verím, čo chcem dokázať, snažím sa ignorovať, obchádzať to čo ma odrádza..“

 

„budúcnosť patrí mladým luďom a hlavne múdrym luďom, preto sa snažím luďom ukázať, že čim viac vieš, tým viac veci spoznáš, tým viac si človekom a v hlave si to ľahšie zrovnáš, čím viac si v obraze, tým viac si uvedomíš veci.. a preto celý tvoj život je len odraz tvojej mysli“

 

„Ak vieš, že tvôj život závisí od rozhodnutí, ktoré urobíš, prečo sa nerozhoduješ tak, aby si si vytváral najlepšie možnosti do budúcnosti?“

 

„Som pánom rozhodnutí, ktoré príjmam. Nikomu nedovolím tvoriť moju skutočnosť. Rozhodnutia, ktoré robím, majú svoj zmysel a pomáhajú mi zlepšovať úspech na mojej ceste. Mám len najvyššie a najväčšie myšlienky. Som vyvolený.“

 

„radšej nič nehovor, kým nevidíš na vlastné oči, ľudia radi rozprávajú, radi šíria reči, radi šíria veci, ktoré niekde počujú, ako novinári sa do cudzích vecí obujú,.. ľudia prikrášľujú veci v svojich predstavách, kvôli tomu vznikajú tie nezmyselné povery, vedia do detailov opísať vec čo sa nestala, kým niečo povieš, skús si to vopred overiť..“

 

„Slovenská mentalita.. každý chce každému konkurovať, len nikto nevie pochopiť, že keď začnú spolupracovať, môžu dosiahnuť viac..“

 

„ak sa Vás ľudia snažia stiahnuť dole, znamená to len, že ste nad nimi“

 

„život mi preteká cez prsty no necítim sa nesvoj ako zviera v zime bez srsti, že som majster sveta som nikdy netvrdil, no idem na plno a nikdy som moc nebrzdil.. každý by chcel veľa prachov, žiadny stres, no väčšina končí tak, že má samí stres a žiadny keš, ja mám v p.. užívam si ďalší deň, každý ďalší deň, pár vecí mi stačí vieš.. mne netreba moc, len nech je rodina v kľude a každý rok o niečo lepší rok..“

 

„Myslenie je najťažšou prácou aká existuje. To je pravdepodobne dôvod, prečo tak málo ľudí rozmýšľa… Dôvod, prečo starosti zabíjajú viac ľudí ako práca spočíva v tom, že ľudia sa viac starajú ako pracujú…“

 

„nie je múdry ten, kto vie veľa, ale ten, kto vie, čo je treba..“

 

„každý chce rýchle autá a k tomu rýchle lóve, čas beží zrazu nejak rýchlo celé je to choré, žijeme ten mestský život v tejto rýchlej dobe, to je ten každodenný život, to čo bolo vtedy v móde je dneska mimo, to čo bola vtedy trojka je dneska kilo..“

 

„Máš strach, máš nervy, odpor aj zlosť, v štáte kde Ti za snahu dajú len deravý groš. Už dosť, výhovorky neplatia, ty musíš makať, na sebe, nie v rohu čupieť a plakať. Všetko je tu proti, ale na to brácho ser, Boh nie je v nebi ale v tebe, a tomu ver. Bojuj za to čomu veríš a nevzdávaj sa sna!“

 

„Lev pod vplyvom Slnka je predurčený vládnuť. Ovláda ho mocná túžba žiť podľa svojich predstáv a verí vo svoje vlastné sily a schopnosti. Vie, čo chce, zvyčajne to dosiahne a udrží si to. Tvrdej práce sa nebojí, ak ho baví. Ubíja ho stereotyp bez možnosti sebarealizácie a uplatňovania kreativity.“

 

„Úsmev nestojí nič a stojí mnoho. Obohacuje toho, kto ho prijíma a neochudobňuje toho, kto ho daruje. Je dobré, že si ho nemožno kúpiť, ani ho ukradnúť, pretože má hodnotu okamihu. Usmievajte sa na svet a svet sa začne usmievať aj na vás.“

 

„každý okamih je šanca a výzva, každá prekážka na tvojej ceste má význam, život je boj brácho, život je ostrý ako čepel, nemusím byť génius aby som to vedel, tí naozajstný bojovníci nikdy sa nevzdajú a preto každý súboj vyhrajú aj keď prehrajú a zbabelí sa budú pred životom len skrývať, tí odvážny sa realitu pokúsia prijímať…“

 

„všetko čo mám, mám vďaka sebe, nechcem byť sebec, ale starám sa o seba, jeb*m čo neni dokonalé, je to tak, ako chcem ja.. idem po svojom ako pes po kosti a viem, že mi to ku*va ide.. a keď dosiahnem svoje už mi to nikto nezoberie, a ja nebudem robiť nikomu ko*ota kým sa nezoderem, je to tak, nebuď labilný, neverím v boha, verím v seba, nebuď naivný..“

 

„Osud nie je vecou náhody, ale vecou rozhodnutia. Nie je to vec, na ktorú sa čaká, ale vec, ku ktorej sa dospeje.“

 

„mám svoj cieľ, mám svoj sen, snívam o úspechu ako sa dostať z dola hore, nie som študent ani maturant, mám školu života, idem si bez rešpektu pre svoj cieľ“

 

„viem, ľuďom *ebe, sú horší ako zver, to neni len moja pravda, tak si ju ber, životy mladých ľudí na úver, to neni fér, majú smer, nemajú na výber, lebo peňazí je kopa, ale nie tam kde majú byť, jeden má všetko, druhému ostane hovno, spravodlivosť uniká, no pravda niekde isto je!“

 

„Mať všetko a nerobiť nič, ráno nevstávať, všetko a nerobiť nič, taká je predstava mnohých ľudí, no ja viem, že treba stále drieť, keď nechcem patriť medzi šedí priemerný stred a nie je všetko hneď, preto som rád za to kde sme, nesnažím sa zmeniť svet, len seba, chcem byť o krok vpred o tom je snaha za ktorou je všetok pravý stres, budujem zajtrajšok tým, že niečo spravím dnes!“

 

„Už odvtedy odkedy neverím v obludy, sa snažím žiť naplno nech nezomriem od nudy, snažím sa nevnímať reklamy rôzne ťahy a kauzy, odkedy neberiem život ako istý typ traumy..“

 

„Nie je nič mocnejšie ako myšlienka, ktorá prichádza v pravý čas.“

 

„je to tak, niektorí ľudia sú ako zvery, robia také veci, až nechce sa mi veriť, na*ebaní bijú bezbranné deti a ženy, na druhej strane, každý tvrdí, že on taký neni, nedá sa to nevnímať, čoho sme schopní, je až zverina, všade sú hajzli, či mesto, či dedina, všade sa nájde nejaký dobytok, hydina a sliepkam chutí za peniaze každá cicina, ľudia sú prepnutí, bezcitní a ubohí, slušní sú paradoxne na pokraji chudoby, nič sa s tým nerobí, každý spí s kludným svedomím..“

 

„Na tomto svete neexistuje šťastie ani nešťastie. Existuje len porovnanie jedného s druhým, nič viac. Jedine ten, kto poznal najväčšie nešťastie vie prežiť najväčšie šťastie. Človek musí chcieť zomrieť, aby pochopil, ako je krásne žiť.“

 

„Doba je zlá? Je to možné – ste tu však preto, aby ste ju zmenili!“

 

 

Nový. .

07.12.2011

„Môžete byť, čím chcete, len keď v to s dostatočnou presvedčivosťou veríte a konáte podla toho s vierou, pretože všetko, čo myseľ dokáže vymyslieť a v čo verí, môže aj uskutočniť.“ Napoleon Hill Hope is my road, victory my destiny. (Nádej je mojou cestou, víťazstvo mojím osudom.) Vstávať o ôsmej, byť v robote o deviatej, zvýšiť HDP a [...]

Nový človek!

16.11.2011

Niečo na zamyslenie..

Začínam písať niečo viac ako blog..

01.05.2011

Toto je prvý blog v mojom živote. Viem, že nie je posledný a do každej veci ktorej sa pustím tak ju aj dokončím. Na začiatok by som sa vám chcel predstaviť. Moje meno je Tomáš, narodil som sa na Slovensku a mám 18 rokov. Dovolím si tvrdiť, že nie som obyčajný chlapec, to nie je asi každý, ale neprežívam vzorový život tak ako väčšina mladých ľudí. Dalo by sa [...]

Andrej Danko, semafor

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

26.04.2024 12:43, aktualizované: 13:04

Zábery pochádzajú z kamery električky. K dopravnej nehode lídra SNS došlo 11. januára v bratislavskej Dúbravke.

Antony Blinken / Si Ťin-pching /

USA a Čína musia byť partnermi, vyhlásil prezident Si na stretnutí s Blinkenom

26.04.2024 12:24

Americký minister zahraničných vecí, ktorý v piatok končí návštevu Číny, predtým rokoval so svojím čínskym náprotivkom Wang Iom viac ako päť a pol hodiny.

ján slota

Obnovený proces v korupčnej kauze Jána Slotu prerušili

26.04.2024 11:21, aktualizované: 12:25

Kým Ústavný súd SR nerozhodne, dovtedy bude konanie prerušené. Prokurátor voči tomu podal sťažnosť.

Slávnostné otvorenie DSB observatória v Bratislave

VIDEO: Bratislava má prvú hvezdáreň, zložili sa na ňu sponzori a nadšenci. Neskôr privíta aj širokú verejnosť

26.04.2024 10:55

Na Deutsche Schule Bratislava slávnostne otvorili prvú hvezdáreň v Bratislave - DSB Observatórium.

Tomáš

Snažím sa vychutnať si život aj keď nie je skvelý. Idem si za svojím cieľom! Neprestávam veriť, že sa mi oplatí veriť že to márne neni a všetko čo bolo zlé na dobré sa zmení.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 4
Celková čítanosť: 6944x
Priemerná čítanosť článkov: 1736x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy